8:e året av hård träning...



Jag fortsätter lite på Klas tråd om träning. Det har varit ett hyfsat år träningsmässigt med stort sett inga skador. En ond handled har efter en vecka gett med sig så nu är det bara att kruta på. Laddar upp 3 bilder av "best of 2007". I maj var jag i bäst form då jag skalade av en hel del underhudsfett med mycket löpning och promenader. Den formen har jag inte riktigt nu efter semester och sommarens dekadens och ölande. Nästa sommar däremot ska jag vara riktigt cut tänkte jag. Kul att ha något att träna för. Nu går jag in på höstträningen då jag ska käka mer. Ca 500kcal extra så kroppen känner att den har råd att bygga lite också. Kalmar 1/9 kommer bli rivstarten för det. Ska köpa boxningskort och eventuellt kolla om det finns en klättervägg att köra på så man får lite spänst och smidighet. Blir nog 2 pass boxning alt klättring samt 3 pass gym/ vecka vilket för mig är max om jag ska hinna återhämta mig. Ska bli kul att köra med Chrille igen som också kör med en autistisk målmedvetenhet. Har laddat upp med bra kosttillskott från jobbet som jag tar med ner. Esa pro från Eiselt samt maltodextrin är alles jag behöver för att bli hot like a stud.

Klas och Kmike, hoppas ni håller träningslågan uppe framöver så ses vi på beach 2008. Puss!

Kommentarer
Postat av: Klas Mikael

Ser bra ut käre vän! Ser bra ut! Nu är det bara att fortsätta bygga och bli ännu grövre...

2007-08-21 @ 12:29:26
Postat av: Micke

500 kcal extra om dagen eller? Borde göra ett halvt kilo extra markus i veckan, kul att få se lite mer av dig!
/M

2007-08-21 @ 14:06:24
Postat av: tony

Hur kommer det sig att jag inte får några glada tillrop eller ryggdunkar för min ...kommande träning. "Klas och Kmike, hoppas ni håller träningslågan uppe framöver så ses vi på beach 2008". F.ö. det vidrigaste inlägget på bloggen hittills. Ursäkta min franska.

2007-08-21 @ 14:19:23
Postat av: Marcus

Ja, jag uteslut dig och David i mina lyckorop för jag inte tycker om er som människor. Tony, bloggen ska kunna rymma alt från träng, kärlek och fest. Sedan att min välskapta kropp sticker i ögonen på dig kan jag ju knappast hjälpa.

2007-08-21 @ 14:35:23
Postat av: Anonym

Uteslut, vilket kul ord. Uteslöt hade nog suttit på sin plats i den meningen. lol

2007-08-22 @ 00:31:49
Postat av: Marcus

Nej, uteslyt kan jag ha menat.

2007-08-22 @ 09:23:41
Postat av: Klas Mikael

Uteslát skulle nog jag ha använt...

2007-08-22 @ 10:00:14
Postat av: Andreas

Bra där lillebror...kommer crossfitta "crossfit.com" ditt ass...du vet ju vad som händer när bror din går in i förbrännar fasen...just de....FÖRNEDRING!

2007-08-22 @ 19:54:19
Postat av: Marcus

Andreas, din ålder har fått dina testonivåer att sjunka och fettinlagringen att öka. Jag ser ingen vits för dig att träna över huvud taget. Sluta vet jag. Det finns sååå mycket mer i livet än bara träning. World of warcraft till ex.

2007-08-23 @ 08:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0