50 års kalaset

Haha, kollade precis på min digitalkamera för att se om det fanns några bilder på minnet. Jag hade inte med kameran till Klas, däremot fotade Ullis mig lite när jag mötte henne och kmike här hemma nån gång runt 04.00. Otroligt fina och sensuella bilder, jag tänkte bjuda på några guldkorn.



Bild 1. Min häl efter promenad hem från Spy Bar till medis.
Bild 2. ????
Bild 3. Wallin såg ut att ha sovit bekvämt, när han väl hittade nånstans att sova.
BIld 4. Jag försöker efterlikna en annan bild. (Du får posta originalet Mack!)
Bild 5. Middag dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Björnsson

Ojojoj... you´re too sexy för det mesta. Längtar nu lite mer efter att du dyker upp i Malmö!

2007-08-06 @ 00:53:31
URL: http://iambjornsson.blogspot.com
Postat av: Per

Jag vill kommentera bild 1 och 2. Bild 1: I feel your pain, skoskav är bland det jävligaste som finns! Bild 2: Boxershortsen är rätt bebisaktiga.

2007-08-06 @ 08:28:58
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0