Påskaftonsgalej

image105
Totalt okänd sångare/sångerska skådad på Debaser Medis scén
MacDennis Moneyman
Mac petar i näsan som vanligt, Robban lever, äter & skiter pengar
Stekare bratfinger
Stekare på Debaser Medis samt bratfingrar som flyger i luften

Ja, det blev ett hejdundrandes påskaftonsfirande med ett stort gäng goda vänner i helgen. Flera som man inte träffat på länge så det var förträffligt. Började kvällen på alltid lika trevligt söder källaren, mysigt. Synd att vissa inte kunde hantera alkoholen och fick gå hem i förtid, det samma gällde för Palmkvistarna som drog sig hemåt när det var dags att gå vidare. Hamnade sent om sider på Debaser medis, som inte alls var packat med folk. Mycket glest, trots ett fantastiskt framträdande från en helt okänd artist på scenen. Mycket lyckad helg allt som allt. Själv hann jag även med att gå på Skansen med mor min, äta fantastiskt god middag på Nalen, ölprovning på Monks Ölkafé samt en fördrink på Nalen Bar samma kväll.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, det var trevlish det där. Jag får ta en revansh på mitt fisiga beteende då jag avvek till MCdonalds istället för Debaser. Nästa gång är det jag som tar med maten till Debaser ock kastar pommes på artisten och skriker glåpord.

Alfa, beta, gamma...bravo. Return to base. Over and out.

2007-04-09 @ 15:30:31
Postat av: Dave

Bakläxa Marcus. Du har som tur var hela sommarn på dig att "make it up"!

2007-04-10 @ 20:33:59
Postat av: Erik Gollne!

Haha, brat fingrar är en odödlig klassiker som man inte gärna vill vara med om, än mindre göra själv. LIkförbannat är man där och petar efter damm i taket varje gång Gigi D'Agostino dunkar ut ur en trasig högtalare någonstanns någon gång.

2007-04-11 @ 11:33:38
URL: http://erikgollne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0