En dag med David

Idag började mitt påsklov. Det firades med en lunch på stan med Tony Montana. Lammstek på Kvarnen. Obehaligt att vara där inne...
tony_danza
He´s so hot right now!!

Sen gick jag hem och bestämde mig för att städa mitt rum lite. Jag har äntligen en bra kamera så nu ska allt dokumenteras. Jag började med att ta ned alla skokartonger från hyllorna.
sko1
Men när jag hade fotat dom kom jag på att jag har alla kartonger med nikeees under vinylhyllan. Så då fick jag hämta dom.

sko2
Nu så är vi på väg. Men så har jag ju ett gäng skor som inte får bo i några lådor.

sko3
En del av skorna borde iofs inte få va med på bilden. Men wattafakk. Nu tänker alla wankers.. "men han har ju tömt kartongerna".. jisses gosse! Du vet inte hur Dave rullar! Så fick tömma alla kartongerna och hålla på.

sko4
Sådär blev det till slut. Lite jobbigt att jag stängde in mig i ett hörn. Självklart ringde både mobilen och hemtelefonen... nu ska jag räkna dom och slänga dom som inte hör hemma. Mackan, du kan väl fota dina skor.. PLEASE!!  Jag ska nog köpa ett par Gravis. Jag känner att det saknas ett par.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Najs samling! Dom får nog dessvärre inte plats i vår lägenhet så du får nog plocka bort de flesta. Trist va?

2007-04-05 @ 18:45:59
URL: http://vvallin.blogg.se
Postat av: idaa

va fan skaffa ett liv!

2007-04-05 @ 21:35:57
Postat av: Andreas

Läskigt..man vill prata med någon.

2007-04-06 @ 10:49:13
Postat av: anthony

jag tycker skorna är jätte fina och jävligt snygg stekarpolare du har förresten!

2007-04-06 @ 23:05:15
Postat av: Klas

David, manga skor det dar...
Du hor av dig om du behover prata...?

2007-04-07 @ 05:33:18
Postat av: antebiten

david....du skrammer mig..acklar mig...alskar dig.
men dina skor...markligt att man kan fastna for nat som e till for att suga upp klacksaft. puss

2007-04-07 @ 19:07:22
URL: http://www.kristdemokraterna.se
Postat av: Mac-E

Jag har surfat runt på nätet och hittat "Psykologins ABC". Jag fick svar på mycket när det gäller ditt destruktiva tvångsköpande. I den fanns att läsa att din störning troligen har att göra med insest och sodomi i barndomen, samt skamkänslor över potensproblem i vuxen ålder. Det här går att jobba med David och ingenting borde vara hopplöst. Många varma kramar.

2007-04-09 @ 14:18:38
Postat av: Dave

Jag har skor, ni har muskler.. när det gäller tid och energi har ni lagt ned mkt mer i eran "hobby".. å för att inte säga pengar.. tänk om ni ramlar av cykeln och får en hjärnskada å blir sittandes i rullstol resten av livet.. onödigt att va så tränad då va.. muhahhaa

2007-04-09 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0