Berns + Spyan

Hej!
Nu är tillbaka igen. Bloggandet har varit dåligt men nu så.
Var ute igår och roade mig i Stockholm. Väldigt längesen jag var ute en onsdag. Blir alltid lika chockad över hur många som går ut då. Kul!
nenno
Jompie kom förbi och såg redan dragen ut!

steven
Vidare till Berns där Stephen Simmonds lirade med tre glada musikanter. Melo var en av dom. De andra två kände jag inte igen. Mycket folk och bra konsert! Gratis dessutom. Lydmar all over again!

monroe
Sen tog vi en burgare, innan vi landade på Weekday-festen på Spyan. Där bjöds det på modeshow och raj raj. Bäst under showen var "Monroe" på bilden. My God! Jag blev kär i några sekunder. Efter showen lirade hon skivor i ena baren. Men hon spelade så dåliga låtar, så det klingade av rätt fort.

rajraj
Samma risiga snubbe som lirade på SNS-festen. Nu såg vi dock att det var en liten tjej med på scen oxå hehe. Lät som när man startar en bil i ett stort garage, tänk tiden i Vallentuna då Coop hette Domus.

mums
Sen var det raka vägen hem och mumsa i sig desserten!

Kommentarer
Postat av: Mick

Bra bilder, särskilt den sista!

2007-04-06 @ 16:57:59
Postat av: Anonym

Fan kan ni roa er utan mig... det hade jag inte raknat med...

2007-04-07 @ 05:34:35
Postat av: Knarkus

Som sagt, sista bilden. God damn! Ring mig så e jag med på en rullbulle!

2007-04-09 @ 14:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0