The Legendary Roots Crew

 

Ja, så igår var det dags för konsert med Rötterna, äntligen. Hypen var total,  förväntningarna höga och stämningen på topp. Mitt possy bestog under kvällen av Jiggy Cilla, K-Las samt Brave Dave da Slave möttes även upp senare under kvällen. Konserten var minst så bra som man hade förväntat sig, mycket från den nya Game Theory-skivan men även godbitar från de tidigare plus en hel del sköna freestyle jams. Ett något utdraget och rörigt cover-medley i slutet på konserten var väl det som inte var jätte bra. Efter konserten snurrade ?uestlove skivor på Berns men vi drog vidare och mötte upp Dave vid Hotell Reisen för att kolla in släppfesten för den nya Nike kollektionen. Efter en öl var det dock stängning och hemgång. Avslutningsvis en mycket lyckad kväll. Fler bilder kommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Kla-Zzzz...

Grym konsert, idag mår man som man förtjänar, overkligt trött, blir väl till att sova bort hela fredagen.
Undra när detta bloggande ska smitta av sig till kmike och Pekka?
Ma-cruz ska jag få internet snart så...
kmike sitter väl bara med linux (som inte stöder bloggande eller annat kul) och nördar...
Ska kolla om jag fick några hyfsade bilder på roots, men det är tveksamt.
Kram och kläm från farbror Gösta

2006-11-17 @ 13:30:16
Postat av: k-lazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Naaaajs! Med video...

Det borde finnas något bra sätt så man kan lägga in lite olika youtube-länkar på ett samlat ställe på sidan? Bara massa kul länkar man snubblar över på webben? Finns det eller går det att ordna? Och ja, jag har tråkigt på jobbet idag, därav all denna feedback.
Puss i ljumskogen sötnos!

2006-11-17 @ 14:59:49
Postat av: Kla-Zzzz...

Jaha, här tar man bort andras inlägg...

Svin, då ska jag ta bort ditt rootsinlägg..

2006-11-17 @ 15:10:37
Postat av: Anonym

Du skrev ju bara en fråga i hela inlägget. och jag svarade på den, varför ska den vara kvar o ta massa utrymme..

2006-11-17 @ 16:27:43
Postat av: Dave

Jag fick iaf höra en wu-tang cover!

2006-11-17 @ 18:04:45
Postat av: K-dog

Tror de körde lite Wu-tang denna gång också... så där fick du!

2006-11-18 @ 11:03:44
Postat av: Dave

haha, klas.. det var ju precis det jag menade. DET var det enda jag fick göra den här gången

2006-11-18 @ 12:42:40
Postat av: Klaz

Ja men Dave det var ju precis det jag sa... du lyssnar ju inte när jag skriver??

2006-11-19 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0