Stackarn...

läckerbiten

Den här stackarn har ju verkligen gjort bort sig. Han har lyckats med det klassiska misstaget alla gör i photoshop. Han har helt enkelt suttit och lekt med sitt ansiktet i PS och sen sparat filen som .irl (in real life, för er som inte är datafreaks! Holla!), istället för typ .jpg. Aaahhh.. klantidgt. Det gäller att alltid göra en kopia på såna bilder. Har själv råkat ut för samma sak. Råkar man göra fel, så är det bara att ladda den gamla bilden på nytt!

Har en fråga till er. Vad är egenligen värst; att va gift med sekreteraren i Drew Carey Show, ni vet hon som ser ut som ett troll, eller gå barfota hela vintern?

Kommentarer
Postat av: tobster

jävligt roligt men ganska svårt att förstå skämtet från början, det där med att spara som irl o det där... aja. nu måste jag sova lite.

2006-11-17 @ 12:45:23
Postat av: Kla-Zzzz...

Jag fattar ingenting av detta inlägg???

// Kåt-Bosse

2006-11-17 @ 13:33:42
Postat av: Dr. Schmuts

nä inte jag heller. jag tycker du e otydlig david. dina data skämt gör mig orolig...

2006-11-17 @ 15:36:53
Postat av: Dave

Don´t hate the playa, hate the game...

2006-11-17 @ 18:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0