So long suckers!

Gate F58. Now boarding!
Dags att gå mot gaten för 3:e eller är det 4:a passkontrollen, innan man får gå på planet. Dom har fått terroristnojja även här. Folk stod som galningar och sprutade ned sina krämer i små påsar vid första kontrollen. Tur att man inte har en massa skönhetsprodukter att tänka på, eller hur toooonnie! :)

3 timmars sömn inatt. Var riktigt segt att stiga upp när det fortfarande var mörkt ute, det har jag inte varit med om sen i februari. Hoppas det gör att jag somnar lättare på planet. Det lär inte va nån höjdarrulle ändå, och om det är så har jag nog redan sett den.

See ya in a couple of days! 


Kommentarer
Postat av: T-Bone

jaha ja din jävel. hoppas du har det jävligt skoj over there. köp ett par ruskigt limiterade najkieees åt mig så är du hygglig. C Ya!

2006-11-24 @ 11:12:38
Postat av: Klaz

Hoppas också på nya skor... mina puma fotbolls skor börjar ju bli lite slitna... Jag vill ha ett par skor som tillgången är stor på... en lyckad utgåva med andra ord. Alltså inte limiterade skor(avikande färg, måndags ex osv.)

2006-11-24 @ 11:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0