sjuk i stjärten

For Real - Okkervil River

till råga på allt med denna vidriga dag, vaknar jag upp med väldiga smärtor i magen, o jag känner att ändtarmen pockar på uppmärksamhet. jag har knappt sovit nåt under natten o när jag väl vaknar av dessa smärtor, vill jag verkligen inte gå på toa. jag ville bara somna om o vakna utvilad, frisk o glad. så blev inte fallet. jag låg o vred mig i ca 30min, sen var det bara att konstatera min förlust.
adde - magen 0 - 1
med tunga motbjudande steg gick jag ut ur mitt rum o lunkade iväg mot toaletten. fick avtjäna ett rätt långt straff, vanligtvis brukar jag känna mig väldigt klar med besöket när benen domnar bort. känner ni igen er?
men denna dag var inte som andra. bläddrade igenom vår toalettlektyr som består av en cafe´tidning sen förra sommaren. mkt givande.
till min glädje ringer jansson. dock delade han inte denna glädje med mig då han hörde vart jag var.
han tyckte det lät som om jag kastade mynt i en lycko-brunn.

vissa av er kanske finner detta inlägg som motbjudande, men d e mitt liv just nu oxå. motbjudande..

förlåt.

Stay black
Dr. Schmuts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0