Positivitet

Tycker det är lite negativa vibbar på er pojkar som skriver här...? Det handlar om att se livet från den ljusa sidan. Allting är inte så förfärligt och värdelöst som det kanske verkar...

Som David nämnde förut så har jag förmågan att vända även de värsta mardrömmar till något positivt... Visst kan det irritera människor, att vara sjukligt positiv men då är ju just DET positivt eftersom det är väldigt kul att irritera folk... Speciellt sina bästa vänner...
Tony när han är hungrig och trött...
Adde, när han inte kan inse att jag gillar kommersiell radiopop
Dave, när man dissar hans sneakers...
Macke, när man bara allmänt munhuggs i evigheter...

Så vad jag vill framföra till mina käraste vänner, passa på att jävlas med era närmsta så länge ni har kvar dem, det kommer få er att känner er gladare själva...
Summa sumarum, tryck ner andra för att lyfta upp er själva!

Glöm inte att förbli svart, speciellt du Mr white

Klazzy K-LAS

Kommentarer
Postat av: tobster

fan, mycket visa ord din jävel. jag vet, jag borde ju sova nu men kunde inte låta bli att kolla in bilderna från ikväll. NU ska jag sova - sen blir det sovmorgon imorgon. puss

2006-11-17 @ 02:00:02
Postat av: Dave

Va snabbt du kom hem Tony, blev det taxi?

2006-11-17 @ 02:27:56
Postat av: Elin

Mr White ska förbli svart?
Låter lite motsägelsefullt ;)

2006-11-17 @ 09:56:29
Postat av: Kla-Zzzz...

Kan tyckas Elin. Men Mr White är svart som snö...

Holla at ya babygirl!

G-unit!

2006-11-17 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0