Och ännu ett år har gått, jag heter fortfarande Andreas...

137423-10


jaha, det har gått en tid sedan jag fick ner nåt på denna blogg. men så tänkte jag, att inget skulle väl passa bättre än att fortsätta mitt firande av denna dag, min dag, Andreas och anders dag, med att skriva ner några rader här på bloggen, om denna mytomspunna dag

kortet ovan, som ni skådat en stund nu, e jag o klas. ett jätte härligt kort, från en jätte härlig dag.

Dagen börjar med att jag vaknar av ett väldans bankande på ytterdörren. jag inser snabbt att det är till mig, o rusar mot ytterdörren.
det tar ett tag innan jag ser vem det är som står där o fnittrar bakom allt blomster o blader. Klas Andersson.
Jag känner hur hela kroppen fylls av lycka, det liksom spritter i hela kroppen när jag får syn på slak. det var säker 3,5 år sen vi sist sågs. o att klas av alla människor har tagit sig hit till oslo för att fira Andreas-dagen, när han sedan 2 år bor i franska Marselle. så det var en stor ära för mig att få tillbringa denna dag med honom.

klas hade tänkt på allt. han hade hyrt segelflyg o bokat bord på Restaurant Bagatelle. men först började vi dagen med att ta en dusch tillsammans.

Jag känner att jag snuvvar er lite på karamellen, men nu hinner  jag faktiskt inte skriva mer. klas ska åka tillbaka till frankrike o jag ska nån annanstans.
mer smaskiga ditaljer o foton kommer sedermera till bloggen.

puss

Kommentarer
Postat av: idaa

Ahh, ni ar sa gulliga! Vad hade ni till efterratt pa eran romantiska middag... mossad banan eller

2006-12-07 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0