Magisk lunch

Heeeeeej! Äntligen dags för mitt premiärinlägg! Bloggin is the new black!

Jag upptäckte precis att man inte kan lägga in inlägg på datum som varit. Jag ville slänga in detta i måndags egentligen, men det går ju lika bra att ta det idag. Mina dagar är rätt lika höhö

Det hela började i fredagskväll då jag bestämde mig att imorgon ska jag göra pyttipanna med wokgrönsaker. Till min förtvivelse upptäckte jag under lördagen att inget av det fanns hemma. Att det regnade ute gjorde ju inte saken bättre. Istället blev det en pannbiffsmeny på Kungsgrillen, vilket iofs är minst lika gott. I söndags var det ju inte ens tal om att gå och handla, det är ju trots allt vilodagen. Istället la jag 110% av min energi på att laga till min underbara lunch i måndags. Och efter att ha försovit mig 2 timmar, ätit frukost och slösurfat 1 timma, så gick jag tillslut och handla. Väl hemma gick ingen tid till spillo, magic was in the air! Här nedan har ni reslutatet, underbart gott!

Hojta till om ni vill ha receptet!

pyttipanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0