From Harlem To Wall Street

Nu har jag vandrat over hela Manhattan kanns det som. Varit uppe i Harlem, dar jag hittade ett par russkigt feta nike dunks! Atmos limited! Och lite annat smatt och gott. Nere vid Wall Street har jag inte kopt nagot, men jag har varit lite kulturell istallet och tittat pa de historiska byggnaderna.
Var nyss och kakade och kollade lite skivor inne pa fat beats, och som vanligt star det local rap cats utanfar och vill salja sina plattor. Kopte 3 olika, en dude kallar sig preacherman, lar va riktigt vassa rim!
An sa lange har det inte blivit sa mycket shopping, lite besviken pa mig sjalv, men det kommer bli battre nu i dagarna. Jag har kollat upp butikerna och hittat de med bast reor, sa imorgon blir det dags att plocka ett gang. 4 par ligger pa rummet, raknar val med 10 till kanske hihi
Russkigt billigt iaf, kopte 3 par idag, 40 dollar styck, det ar runt 280 kronor, likadana landar pa 999:- pa cali och sns.

Va daliga ni ar pa att blogga, nan far ju beratta om helgen.
Over and out!
Ska upp till Macys och Time Square nu och se om det hander nagot i staden som aldrig sover!

Kommentarer
Postat av: tonky

Låter ju riktigt trevligt det där. lyckans ost! aja, hade så jäkla najs! jag bloggar senare

2006-11-28 @ 13:16:47
Postat av: Klaz

Jag har ingenting att säga dig, jag är bara avundsjuk...

2006-11-28 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0