Tidiga julklappar

Sony N2

Glad 3:dje advent für alles!
Nu undrar ni säkerligen vad en bild på Sonys nya Cybershot N2 med 10,1 megapixlar & 3" touchscreen gör här på bloggen?! Den här lilla godingen sitter jag hemma och väntar på just nu. Olyckligtvis åkte min gamla kamera, som fyllde 18 månader i helgen, i backen just denna helg när jag var ute på landet med jobbet för att leka, bada och dricka. Men nu fick jag i alla fall en anledning till att skaffa mig en ny kamera. Den här är mycket läcker och det bästa av allt - den kommer i Champagne-finnish!! :D Najs! Tack för den tomten.

Nu är ju inte det här den enda anledningen till att vara glad och nöjd. Allt handlar inte om materiella ting, eller? Aja, ni som följt bloggen vet ju att jag läst Ma C ett tag nu... Så i fredags var det dags för nationella provet. Ojoj! Resultaten fick vi reda på idag - efter att ha suttit och väntat i en timme. Om jag säger så här: VG! VG! VG! VG! VG! VG! haha. Nu är jag jävligt nöjd. Trodde jag skulle bomma helt och hållet. Men icke. Man är ju lite av en brainiac. Så nu är det fritt fram att söka de utbildningar jag är intresserad av till våren. Mycket bra.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Mac-attack

Stort grattis gubben. Jag visste väl att du inte bara fått Monikas söta drag, utan även Sven-Inges intellekt! Puss!

2006-12-18 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0