Peter Myndes Backe 11:37

 
Världens bästa film. Clerks 2.

God morgon,

Nu sitter jag här på jobbet och kontemplerar... vad det nu betyder. Jag har en mäktig bakfylla som pockar på uppmärksamheten, jag sov mellan 5 och 8 i morse och nu ligger kära Adde hemma i min bäddsoffa och sussar så gott. Lyckans ost. Undrar när han tänkt komma förbi med mina nycklar. Snart är det lunch i alla fall. Igår var det hemvändar fest kan man säga. Började med att jag o adde försökte hitta nåt fint på den obefintliga mellandags-rean. Va fan! Den sög. Det var ju ingen rea, har dom slutat med det eller? Sen åkte vi i alla fall till Klazzy o fikade med dopp i kaffet. Kvällen fortskred med en mycket delikat pizza tillsammans med gänget vid gullmars. Den här texten känns ganska trist. men va fan... Kvällen slutade i alla fall på Kvarnen tillsammans med så gott som hela det gamla goda gänget från back in the days. Adde, micke, klas, henke, macke o jag.... å så David förstås. Mycket trevligt. Vad jag hör så har Mac inte kommit hem än. Han gick väl hem med Dilba som han stog och limmade på när jag gick....

Nu är det dags att sätta igång och jobba lite, innan jag går på lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0