Lite bilder från resan

8th
Det var ganska dött första morgonen. Vi var dom enda som var vakna innan 9 (en lördag), tror jag.

manhattan
Lite mulet den här dagen. Vi gick från Manhattan över till Brooklyn enbart för att ta den här bilden. Men ändå blev det inte bra väder... men men. Det var varmt iaf.

skor
Nån slags skoaffär, tror jag. Tony ser du att dom skyltar med Greedy!

fatbeats
Heaven!

bigbooty
Ouchie mama!

pizza
Lunch time!

burger
Jag vågade aldrig prova den där. Lite väl grov för min smak.

Kommentarer
Postat av: Guru´s klazzmatazz

Riktigt najs Dave, måste komma över någon dag och kolla på dina nya skor och dj:a med dina nya vinyls...
BROOOKLYN!!!

2006-12-03 @ 23:21:48
Postat av: Fredrik [Lund]

Verkar som om du har haft det riktigt fett. 100 par före nyår!!!

2006-12-05 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0