Hur går det med samlandet?

David David!! Nu kanske det snart är dags att öppna skoaffär?!?

airforceone

 Lägg till de 13 paren du införskaffade i NY så har du bästa utbudet i stan... Du skulle ju iofs sälja slut på en dag, sedan skulle din lilla affär vara alldeles tom så det kanske är bättre att du säljer dem hemifrån... Medis är ju centralt och bra.
 Åk jorden runt för pengarna och upptäck världen och dig själv, eller så kan du ju alltid fortsätta samla?
Jag är väl bara avundsjuk antar jag, eftersom jag bara äger ett par skor. Ett par röda puma som en gång i tiden var jätteröda...
För att citera vad du en gång sa till mig: "med smutsiga och slitna sneakers får man inga tjejer".... Det blir väl dags att införskaffa ett par fräsiga airforce innan det går helt åt skogen för mig... Synd att vi inte har samma storlek då kanske jag hade krypit i ett par av dina.
So long sneakerking!

The Shins - Phantom Limb (riktigt sköna, tack tack Andreas, du ska veta att jag är så evigt tacksam, glöm inte det! VIi ses i Frankrike, är det nästa helg du kommer? Jag väntar ivrigt...)

Kommentarer
Postat av: Dave

Men det där är ju bara mina "renaste" låga air force 1. Jag måste nog ta en ny bild på alla, så folk inte får för sig något :)

2006-12-03 @ 15:06:30
Postat av: KLAS

Säääääkert!! Jag tror att det där är alla skor du äger på den bilden, du vill bara inte erkänna det...?

2006-12-08 @ 07:55:56
Postat av: Marcus

Utan snygga skor får man inga tjejer?? Klas, du har ju världens tydligaste skolexempel på att många "snygga" skor inte drar till sig vare sig fula eller snugga tjejer.

2006-12-19 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0