Götgatan 12:02



Gick götgatan fram idag för att hitta nånstanns att äta lunch när jag plötsligt får se en smäcker Volvo C30 står och glänser utanför Filippa K butiken. Mycket bra reklam-plats. Götgatan utanför Filippa K-butiken så gott som kryllar av presumtiva köpare som passar in på Volvos målgrupp som handen i handsken. Unga, karriärsstinna, snygga, vältränade, rika par boende i etage-våning på söder som inte har tid med barn. Även om jag inte riktigt passar in där än så gillar jag bilen skarpt. Tyvärr blev jag ju så pass handfallen och förbluffad över att se den, senast live var på Sthlms bilsalong,  så jag glömde ju helt att ta kort med mobilen. Men men, här är en film som är betydligt snyggare än den jag skulle ha lyckats åtstadkomma med min smått havererade mobilkamera.

Har förövrigt fått hem min underbart snygga Sony N2 kamera! Jäkligt härlig, fin fin kvalitetskänsla men lite orolig över hur kladdig den stora 3" touchscreen skärmen kommer bli efter flitigt användande. Tänk dig en kräftskiva!?! Aja, det löser sig....

Ikväll blir det filmkväll hos johan och hemvändar firande för Mac som är hemma över julen. Skoj!
Nu måste jag jobba lite igen.

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag la in lite viktiga nyckelord på ditt inlägg så du verkligen kan få utdelning/feedback på din medieanalys... av Volvo C30!

2006-12-22 @ 10:39:03
Postat av: Marcock

Det var ett fint stycke automobil det där. Är det nästa inköp i ditt maniska prylbögeriande? Prylar och flash kommer du inte behöva hävda dig med när jag snart kommer att flytta över till dig några dagar. Jag älskar dig för den du är som person, inte dina prylar.

Ha det kalas, så hörs vi.

2006-12-26 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0