Back in the days...

Back in the days...

Ja, som lilla Andy nämner var den en alldeles speciell dag. Även helgen som var blev mycket speciell, lilla Cecilia fyllde år förstås. Och firas det skulle hon - med buller och bong! Det blev indiskt, det blev glatt, det blev lite Olssons Video och det blev efterfest.... för en del. Apropå speciella dagar så ser vi ju här ovan ett exempel på en allldeles förträfflig dag på Djurgården för några år sedan.

Förövrigt avlöpte helgen utan incidenter, själv belönades jag med några öl efter jobbet tillsammans med gamla goda Eric och Helena. En mycket givande kväll må jag säga om jag får uttrycka mig frankt. Söndagen avnjöts i 'familjens' närhet ute i Kirschdorf.

Men nu är det faktiskt fredag igen, och vad ska man då hitta på? Joooo...... det blir pizza och snacks och myspys med Klazzy ikväll. Förhoppningsvis slipper jag tvingas titta på Idol-finalen, men man vet ju aldrig med populär-kultur-fantasten Klas.

Trevlig helg!
ps. I'm akin' 4 some lovin', come home Dave!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0