Är det här Davids blogg eller?



Som Dave skriver så har det blivit någon form av tv-serie hysteri i umgänget. Nu slipper vi umgås med varandra i alla fall! ...och när vi oundvikligen kommer stöta ihop på stan har vi åtminstone något att prata om. Det känns ju bra. Det är sant, jag är en tv-serie-junkie jag med. Totalt nere med Lost just nu. Ligger även i fas med de senaste The Office US avsnitten. Det är dock bara 16 timmar kvar (senast jag kollade) tills jag har The Simpsons säsong 1-16. Där får man ligga i. Men sen behöver man aldrig mer kolla på tv. Då har man sett allt. Allt annat kommer vara en besvikelse.

I helgen blir det företags-jippo ute i skogen. Live-bloggning direkt från en kursgård nära dig är att vänta, så länge jag har förståndet i behåll...

Kommentarer
Postat av: klaz

För mycket tv-tittande ger fyrkantiga ögon och det är inte snyggt. Dags att trappa ner och ägna mer tid åt mig.

HÄPP!

2006-12-10 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0