Äntligen

Det är såklart hög tid att jag skriver mitt första inlägg i mrwhite-bloggen.

Jag tänkte börja med att varna mina bekanta för att dom kanske inte kommer att känna igen mig när jag kommer upp till nordligare breddgrader om några dagar. De senaste månaderna har jag nämligen ägnat mig åt ganska seriös doping. Jag ska försöka lägga upp en bild som beskriver en typisk frukost, så kanske ni förstår.

Mmmums

Det spritter i fingrarna av blogglädje, men jag ska suga lite på karamellen så att mina inlägg kan hålla samma höga klass som era skapelser. Vi ses i helgen, om den gyllene draken tar mig ända upp till stokkholm. Puss och kram.

Micke

Kommentarer
Postat av: tobster

mmmmm...det där ser ritkigt smarrigt ut. Om du har tur så kanske du får tillbaka lite hårväxt igen! ...p.g.a. hormonerna tänkte jag.

2006-12-18 @ 19:28:17
Postat av: Gunnar

Det där är vad jag kallar riktigt byggkäk!! Keep it up! Det finns andra sjyssta piller som du stoppar upp där bak... Dom blir man lätt stor av.

2006-12-18 @ 21:29:47
Postat av: Markuk

Det är inget vidare upptag på dina tabletter. Jag kan tipsa om intrarvenös glukos/steroid-blandning. Fuck yah!

2006-12-19 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0