8 months and counting...

8 months and counting...

Jaha, då var det väl dags för mig att dra mitt strå till stacken på denna Blögg...haha, nästan som glögg! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAg har efter djupdykningar i min fysiologi-litteratur kunnat konstatera det inträffade -män kan visst bli gravida. Jag har uppenbarligen fått en primär spermatocyt-utveckling i min Blastocele. Vad sjukt, tänker ni då -Ja...så tänkte jag med, men det ljusnar när jag insåg att mina Trofoblaster har totalstimulerat lutealcellerna, vilket har lett till...just det; Humant Chorionsomatomammotropin(hSC). En gullig främling med "fast hand", kan förändra ditt liv under en natt. Dock spänd av förväntan....

Annars, åker hem till mina plutteponkar på ons. Ska bli kul att åter igen ha kuddkrig och lyssna på Whams "Last Christmas". Många fina minnen med många fina vänner.

Har nu betat av min första termin i lyckosökandet att bli Friskvårdspedagog. Har varit riktigt kul. Träffat många nya människor som dessvärre valt att avböja min vänskap. Huvudanledning till att jag flyttade hit var ju att studera, så jag är inte så ledsen över det. Ringer morsan och bror dagligen, så social är man ju ändå.

Nä, nu ska jag gå och lägga om och badda mina liggsår.

Ses i jul och nyår!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull. äntligen, så du kommer antagligen föda innan Frida eller hur blir det? Hoppas din graviditet inte har nåt att göra med vårt lilla ...äventyr... i midsommras. thihi!

2006-12-18 @ 23:14:13
Postat av: idaa

jag onskar dig all lycka och valgang marcuuz, btw har du bokat in kejsarsnittet annu...

2006-12-19 @ 01:04:17
Postat av: Klas

Det var kul att se på bilderna från ultraljudet igår... En riktig baddare där inne.
Vilket datum är det tänkt att du ska föda?

2006-12-19 @ 12:09:58
Postat av: Klas

Lever ungen än? Vad heter skapelsen?

2006-12-22 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0