6 dagar kvar..

Nu är det inte många dar kvar tills det är karl bertil jonsson på tv!! Jag har väntat ett år snart. Ska bli riktigt kul, funderar på att bandad det, så jag slipper vänta lika länge nästa år.
Veckan var rätt seg, men jag helgen började redan i torsdags kändes det som.
Tänkte bjuda på lite bilder på veckans fest på Grodan!

Alltid på g, dom där spritfeta disc jockarna..
grodan2

Inte helt ovanlig syn på grodan.. lite mkt bratfingrar..
grodan1

Ännu fler fingrar!
grodan3

Jag ska strax sova. Klockan är bara 03:01 och jag la precis ett på tok för högt bud på eBay,  på att par air force 1 från 2001, som jag egentligen inte vill ha.. hoppas nån bjuder över inatt hehe. Auktionen är slut om 5 timmar, hoppas jag inte är vaken då. Jag berättar imorgon om hur det gick.

Som vanligt hittar vi något gött i luckan. Den här gången blev det en klassiker, va? Kul film, va? Jag har vart raggare, va?


Kommentarer
Postat av: Klas

Jag har varit med va, jag har varit med Tony, David och gänget va, jag har varit på grodan va...

LARP!

2006-12-18 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0