2:a advent

2:a advent

Grattis! Idag är det andra advent och jag är hemma igen. Giget i Visby gick helt okej, kul att spela och skönt att greja lite extra julklappaspengar...

Det är bra fart på bloggen nu märker jag... kul att se! Men jag väntar fortfarande på att mackan och micke ska börja skriva massa dumheter här?

Imorgon är det tillbaka till jobbet... det blir till att dricka mycket kaffe och harva på som vanligt, rätt skönt faktiskt...

David och Tony, slösa inte bort era liv på dessa tv-serier! Ni mår inte bra av för mycket tv, era ögon blir ju alldeles fyrkantiga, lärde ni er inte det när ni var små?
Lost är förbannat bra... Tony vänta bara, en skön cliffhanger innan sesångs uppbehållet, för du är väl inte redan ikapp? I så fall har du kollat sjukligt mycket på tv och behöver söka hjälp?

David, när ska du ha sko-utställning? Auktion? Jag behöver ett par höga, ruskigt limiterade airforce one, kan du greja detta tills vi ska ut i helgen...  "fula skor, inga brudar som du alltid brukar säga..." Du måste ställa upp på mig!

Sist men inte minst en jävligt smakfull bild från dagens stadspromenad i Visby...

Muuiren...

Kommentarer
Postat av: Dave

Looking good Klas!
Har du inga bilder från eran feta spelning? Fick du skriva mycket autografer?

2006-12-11 @ 19:05:34
Postat av: Klas

Jag glömde tyvärr kameran hemma hos en vän i Lördags...
Det blev jäkligt mycke signering, vi kom knappt därifrån med limon så vi skulle kanske tagit hummern istället så vi kunde bränna över lite folk...

2006-12-12 @ 08:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0