16 dagar kvar..

Fuck.. glömde skriva igår, eller det är bara 42 minuter för sent.. Kollade på Will Ferrells Tallageda Nights och glömde helt bort att jag skulle blogga. Det är lite pga. att jag inte hittat några nya julklipp.. OOoooooops! Istället tänkte jag berätta att jag har betat av de sista avsnitten av Prison Break, så nu måste jag vänta till slutet på Januari för att se avsnitt 14.. Segt. Ska inte avslöja något, eftersom jag vet att flera av våra (miljontals) besökare följer serien på tv3 och därför ligger en smula efter. Tony som fastnat i "tv-serie-träsket" har väl iaf kommit ikapp, och Klas, du såg väl avsnittet för nån veckan sen?
Så nu är jag up-to-date med Lost, Prison Break, Desperate Housewife, 30 rock, Studio 60 on the sunset strip och självklart Entourage. Jag har försökt sätta mig in i Sopranos, men det känns lite segt när jag vet att jag har 10 säsonger framför mig, dvs. cirkus 200 avsnitt.. det ska bli mitt nyårslöfte kanske.. se alla avsnitt av The Sopranos.

Snart är det dags att göra sina "årets bästa"-listor. Årets album, årets filmer, årets sneakers osv.. Jag lovar att mina listor kommer bjuda på många överraskningar


Kan man komma i julstämning på ett bättre sätt, än att titta på Home Alone?

Kommentarer
Postat av: Klas

Du är väldigt aktiv på bloggen måste jag säga... Najs med en egen 100 höjdare-inspirerad julkalender på bloggen... Jag försöker hålla mig uppdaterad med iaf lost och prisonbreak... Det har väl båda uppbehåll nu, lite segt. Men det finns ju annat skoj att göra... kl 20:05 går min båt till visby.
Fred ut!

2006-12-08 @ 07:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0