12 dagar kvar..

Nu har vi kommit halvvägs så att säga. Julafton närmar sig. Jag har som tur var redan inhandlat alla julklapparna i år, vilket är lite ovanligt. Men jag ska nog ändå ge mig ut i julrushen nån helg. Det är så skönt att stå och strängas på åhléns city dagarna innan jul!

Senaste tiden har jag inte gjort nånting nästan, det beror på att jag har blviit beroende av crack.
http://www.jeannettevejarano.com/games/tower-defence.html
Det där spelet är crack och det är Micks fel. Det var han som fick men att börja lira det och nu kan jag inte sluta.
Jag har bokat en biljett till London, det är iaf nåt. Ska åka över i Januari och hälsa på allas våran Dennis och Malin. Känna på citypulsen och dricka en pint kanske. Ska bli kul att se hur illa deras lägenhet är, om jag ska tro det Dennis har berättat har jag väldigt låga förväntingar på boendet, men who knows.
I lördags var jag iofs i gamla stan och käkade med min familj, det var trevligt. Vi firade mor i huset, dagen innan själva födelsedagen dock, men det berodde på att hon fick besök dagen därpå. Och på söndagskvällen begav Mor och Syster sig till någon julkonsert. Jag själv begav mig till Tony för att avnjuta en Lost-afton med pizza, läsk och nötter.
På tal om film hos Tony, tack Klas för filmtipset. Wolf Creek var russkigt bra. Jag har sett den fler gånger sen dess och har tipsat flera andra om detta mästerverk. Kan du inte göra en lista med fler filmer du gillar?


Jag hittade ingen film, så ni får hålla till godo med en ljuvlig bild på Ernst istället.
erre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0