Är jag helt lost?

Jag vet inte var jag ska börja riktigt, jag känner att det kan bli svårt att formulera detta utan att låta helt dum i huvudet.
Men iaf, för ett tag sedan var det en flickan som blev kidnappad(?), som ni märker är jag inte helt insatt i detta. Men det ska handla om Engla som sedan blev mördad va? Det är sjukt tragiskt allt som hänt, men jag tycker det är konstigt att hennes begravning ska direktsändas i tv. Tycker inte ni det också? Varför liksom?
Nån som kan briefa om varför just detta mordet är så speciellt?
Jag personligen har inget emot det, misförstå mig rätt. Anledningen till varför jag undrar är om jag missat vem hon var. Är det nån känd profiles dotter eller något sånt...?

Kommentarer
Postat av: Klas

Det är många sörjande landet över som inte kände Engla men som ändå tog väldligt illa vid sig av det som inträffade. Jag tror att tanken var att alla dessa människor på så vis skulle få en möjlighet att vara delaktiga i begravningscermonin.

2008-05-17 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0